Re: Bezpieczeństwo

Autor: Mark (tenchi_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 18:21:19 MET DST

"Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Sam majaczysz i bzdety piszesz.
> Zapytalem o blad w Google , odpowiadasz blednie ze to wina Sylaby.
> Skoncz te bzdety i majaczenie.
To ty nie majacz. Dałem ci przykład że na innych przeglądarkch działa
prawidłowo, czyli jest pewnie błąd sylaby.

> W archiwum grupy pl.internet.polip
> sa wszystkie informacje o Echelonie, sledzeniu uzytkownikow internetu,
> wspolpracownikach Echelona.
Ech, spece od kodu Experta, kiedy zmienicie jego kod bo zaczyna się
robić nudny z tą swoją ustawiczną paranoją.
Albo jeszcze lepiej przenieście go na alt.jacek i niech sobie tam
wygaduje bzdury.

--
Mark
tenchi_at_poczta.fm