Re: SDI - nie chce ktos zrezygnowac?

Autor: Marcin Krajewski (adres_at_email.patrz.sig)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 08:01:01 MET DST

Artur Orlowski wrote:

> Oni nic takiego nie robia ;))
> To bylo sfinansowanie kupna terminala dla TPSA.

Byc moze to wyjatek, ale u mnie jak instalowali, to przyszedl facio
zainstalowal, przerobil gniazdko by sygnal tym samym kablem wracal do
telefonu, sprawdzil. Jedyne co ja musialem zrobic to zainstalowac
sterowniki w swoim kompie. Calkowicie gratis. I nie mam zadnych
znajomosci w TPSA ;)

--
Marcin Krajewski