re: SDI - nie chce ktos zrezygnowac?

Autor: Tadeusz (tadeusz_at_nospam.com)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 10:35:15 MET DST

Użytkownik Marcin Krajewski <adres_at_email.patrz.sig> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3B97111D.F62B991D_at_email.patrz.sig...
> Byc moze to wyjatek, ale u mnie jak instalowali, to przyszedl facio
> zainstalowal, przerobil gniazdko by sygnal tym samym kablem wracal do
> telefonu, sprawdzil. Jedyne co ja musialem zrobic to zainstalowac
> sterowniki w swoim kompie. Calkowicie gratis. I nie mam zadnych
> znajomosci w TPSA ;)

No cóz. U mnie to przyszedł facet(dwóch nawet!) i wogóle wywalic ich nie
mogłem :) Spieszyles sie cholernie i mowie niech oni se juz ida potem sobie
to podlacze. A facet nie i nie! Zainstalowal gniazdko nowe- godzine siedzial
bo cos z kablami bylo nie tak. Potem kazal mi wlaczyc kompa i jeszcze jak
jakis żóltodziub musialem instalowac sterowniki wg. jego wskazówek!
Pszedł dopiero jak zobaczyl ze dzialaja mi strony itd. To sie nazywa
nadgorliwosc :)

--
Pozdrawiam,
Tadeusz