Re: Wlamanie do www.cad.pl

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 21:24:22 MET DST

DooMiniK, napisał(a):

> Agent <czajnik9_at_poczta.onet.pl> donosi:
>
> Moim zdaniem to tylko Twoja wina
> (to jak zostawianie samochodu wyposarzonego w porządny alaram,
> który pyta się "czy jesteś właścicielem ?" i wierzy na słowo,
> że odpowiedź "Tak" autoryzuje ...).
> Wydaje mi się, że bardziej bezpieczne jest już zapisanie hasła
> pod blatem biurka, niż pytanie w stylu "imię sympatii" i odpowiedź
> "Madzia" (bo zgadnąć raczej można w szybkim czasie).

Poziom zabezpieczen nie ma inc do faktu wlamania. Rozumiem ze jezeli
zamkne drzwi do mieszkania na Yeti to to ze po powrocie znajde je
spladrowane bedzie moja wina a zlodziej bedzie niewinny?

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
WHAT??? Give up C:\> for silly ICONS?