Modul przypominania hasel najwiekszym Trojanem sieciowym ?Re: Wlamanie do www.cad.pl

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 23:43:33 MET DST

Adam =?iso-8859-2?Q?Ku=B3agowski?= napisał:

> Poziom zabezpieczen nie ma inc do faktu wlamania. Rozumiem ze jezeli
> zamkne drzwi do mieszkania na Yeti to to ze po powrocie znajde je
> spladrowane bedzie moja wina a zlodziej bedzie niewinny?

Twoja teza jest bledna.
Po to 30 late temu wprowadzono sprawdzanie jakosci hasel w unixie aby
g... hasla typu AAAAA, czy BBBBB nie byly uzywane.
I kto dopuscil do obnizenia bezpieczenstwa sieci przez wprowadzenie
modulu przypominania hasel, a wlasciwie podawania hasel po wpisaniu
klucza przypominajacego, o nizszym poziomie bezpieczenstwa, ten jest w
pelni odpowiedzialny za wlamania, wywolane obnizeniem bezpieczenstwa
sieci.

A odpowiedzialnosc zlodzieja to sprawa prokuratury, sadu, a dla
uzytkownikow slabe pocieszenie.

Mysle ze wszyscy ISP niezwlocznie zlikwiduja te ewidentna dziure w
bezpieczenstwie sieciowym
z ktorej nigdy nie korzystalem, poniewaz wada tego modulu jest
oczywista.

Moze ktos zechce podac autora tego modulu i pierwszego kto go
zainstalowal w kraju lub na swiecie.

Jacek