Re: Wlamanie do www.cad.pl

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 19:51:02 MET DST

Agent <czajnik9_at_poczta.onet.pl> donosi:
> W sierpniu 2001 r. pewien dowcipnis wlamal sie na moje konto
> w serwerze www.cad.pl i zamiescil na mojej witrynie animacje
> tak zwanego czlonka meskiego, kiwajacego sie na boki.
> Oto list jaki skierowal administrator do abuse_at_tpsa.pl

Moim zdaniem to tylko Twoja wina
(to jak zostawianie samochodu wyposarzonego w porządny alaram,
który pyta się "czy jesteś właścicielem ?" i wierzy na słowo,
że odpowiedź "Tak" autoryzuje ...).
Wydaje mi się, że bardziej bezpieczne jest już zapisanie hasła
pod blatem biurka, niż pytanie w stylu "imię sympatii" i odpowiedź
"Madzia" (bo zgadnąć raczej można w szybkim czasie).

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl