Re: onet

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 22:32:40 MET DST

Użytkownik "Mark" <dragon_at_ceti.pl> napisał w wiadomości
:
: "obi" <obi_at_usun.to.skrzynka.pl> wrote in message
: news:9mgbhj$scn$1_at_fargo.cgs.pl...
: >
: > No i co z tego ze uzywaja? Zdaje mi sie ze portal o pozycji
onetu
: > powinien lepiej dobierac reklamy. Uwazasz ze zgoda na ogladanie
: > reklam w skrzynce oznacza ze moga mi przeslac kazdy chlam?
:
: Nie oni tworza reklamy, nie oni decyduja o ich tresci, oni je
tylko
: rozsylaja... i jesli reklama nie narusza norm prawnych - to maja
ku temu
: wszelkie prawo, czy Ci sie to podoba czy nie...

Tylko rozsylaja? Za tresci przeslanych reklam to wlasnie oni
odpowiadaja, oni je zatwierdzaja i oni wysylaja to na moj adres.
Twoim zdanie przeslanie mi reklamy strony ktora wg mnie zawiera
pornograficzne zdjecia nie narusza zadnych moich praw i pownienem
to przelknac bez slowa?

: Co wiecej - teraz jeczysz, ale zakladajac konto na Onecie - Ty to
prawo
: ZAAKCEPTOWALES....
: Ogladasz czasem zwykla TV? czy ona nie robi czegos podobnego??
Wszelkie
: linie 0-700 z "goracymi panienkami" albo reklamami sekshopow, czy
innymi
: tego typu rzeczami??

Zaakceptowalem przesylanie mi reklam, strona ze zdjeciami penisow w
stanie wzwodu wykracza poza moje rozumienie tego terminu.

: Sa takie raklamy - tyle ze ida w nocy... co jest rownowazne z
wykorzystaniem
: przez Onet profilu - i wieku pow. lat 18...:)

A powiedz co jesli dostalo ta reklame 12 letnie dziecko, ktore
przypadkowo podalo inna date urodzenia? Porownojac to np ze sklepem
sprzedajacym alkohol, sprzedawca musi wylegitymowac mlodego
czlowieka chcacego kupic alkohol, nie wystarczy ze dziecko mu
powie ze na pewno ma 18 lat. Jaka pewnosc ma onet ze wszystkie
osoby do ktorych to wyslali byly rzeczywiscie pelnoletnie? Moim
zdaniem wybranie wieku na stronie rejestracyjnej dostatecznym
potwierdzeniem nie jest.

: Zalozysz
: > tam skrzynke swojemu dziecku wiedzac ze jak skonczy 18 lat
zacznie
: > byc zasypywany reklamowkami typu xxxfreepic?
:
: ROTFL!!
: Ale zes na genialny argument wpadl..:PPP
: W wieku 18 lat, to niesadze zebys mial wielki wplyw na to co
Twoje dziecko
: bedzie chcialo dostawac..:PPP

Bedziesz za to placil (koszt polaczenia z internetem), wiec jak
sadze po otrzymaniu takiego maila kazesz dzieciakowi zamknac konto
i onet straci klienta. Nie wiem jak ty ale ja bede mial kontrole
nad swoim dzieckiem kiedy bedzie w trzeciej klasie liceum.

: Istnieje cos takiego jak konto komercyjne....
: Zaloz sobie, a nie jecz na Onet - masz za darmo to sie ciesz, i
przelknij
: reklamy - albo plac za wolne od reklam...

Mam konto w skrzynka.pl, nie przysylaja reklam a pojemnosc to 100
MB, onetu uzywalem tylko ze wzgledu na serwer news. A z takim
nastawieniem do zycia "masz za darmo to sie ciesz" to daleko nie
zajdziesz, nie przywyklem cieszyc sie kazdym ochlapem jaki mi ktos
rzuci i wszystko "przelykac".

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl