Re: onet

Autor: Mark (dragon_at_ceti.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 20:34:19 MET DST

"obi" <obi_at_usun.to.skrzynka.pl> wrote in message

> No i co z tego ze uzywaja? Zdaje mi sie ze portal o pozycji onetu
> powinien lepiej dobierac reklamy. Uwazasz ze zgoda na ogladanie
> reklam w skrzynce oznacza ze moga mi przeslac kazdy chlam?

Nie oni tworza reklamy, nie oni decyduja o ich tresci, oni je tylko
rozsylaja... i jesli reklama nie narusza norm prawnych - to maja ku temu
wszelkie prawo, czy Ci sie to podoba czy nie...
Co wiecej - teraz jeczysz, ale zakladajac konto na Onecie - Ty to prawo
ZAAKCEPTOWALES....
Ogladasz czasem zwykla TV? czy ona nie robi czegos podobnego?? Wszelkie
linie 0-700 z "goracymi panienkami" albo reklamami sekshopow, czy innymi
tego typu rzeczami??
Sa takie raklamy - tyle ze ida w nocy... co jest rownowazne z wykorzystaniem
przez Onet profilu - i wieku pow. lat 18...:)

 Zalozysz
> tam skrzynke swojemu dziecku wiedzac ze jak skonczy 18 lat zacznie
> byc zasypywany reklamowkami typu xxxfreepic?

ROTFL!!
Ale zes na genialny argument wpadl..:PPP
W wieku 18 lat, to niesadze zebys mial wielki wplyw na to co Twoje dziecko
bedzie chcialo dostawac..:PPP

Mark
P.S.
Istnieje cos takiego jak konto komercyjne....
Zaloz sobie, a nie jecz na Onet - masz za darmo to sie ciesz, i przelknij
reklamy - albo plac za wolne od reklam...