Re: onet

Autor: Mark (dragon_at_ceti.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 01:08:39 MET DST

"obi" <obi_at_usun.to.skrzynka.pl> wrote in message

> Tylko rozsylaja? Za tresci przeslanych reklam to wlasnie oni
> odpowiadaja, oni je zatwierdzaja i oni wysylaja to na moj adres.
> Twoim zdanie przeslanie mi reklamy strony ktora wg mnie zawiera
> pornograficzne zdjecia nie narusza zadnych moich praw i pownienem
> to przelknac bez slowa?

No, to zes sie zapedzil ze ho ho:)))))
Pornograficzne zdjecia?????
A masz chociaz pojecie jaka wedlug prawa jest definicja pornografi????
Wiec laskawie nie sciemniaj, bo na tej podstawie to pornografia powinny byc
np podreczniki do biologi, w ktorych tez pokazane sa meskie narzady..:PPP
NIe narusza Twoch praw - robisz wielka zadyme o nic.
Tez to dostalem - i gdybys byl odrobine obiektywny, to stwierdzilbys ze w
mailu nie ma ani jednego takiego zdjecia, a tresc wyraznie mowi, do
ogladniecia jakiej strocny zaczecaja - a wiec -
SKORO_TAM_ZAGLADNALES_TO_BYL_TWOJ_SWIADOBY_WYBOR anie zmuszanie Cie...
nikt Ci ogladac golych penisow nie kazal, po co tam wchodziles???

> Zaakceptowalem przesylanie mi reklam, strona ze zdjeciami penisow w
> stanie wzwodu wykracza poza moje rozumienie tego terminu.

A przeslal Ci ktos strone?????????????
Dostales linka do niej z opisem - po cholere wchodziles?:)))
Nie umiesz czytac? Bylo napisane, ze o penisach...

> A powiedz co jesli dostalo ta reklame 12 letnie dziecko, ktore
> przypadkowo podalo inna date urodzenia? Porownojac to np ze sklepem

Przypadkiem?:))) Dobre:))
Rzeklbym, ze celowo...

> : ROTFL!!
> : Ale zes na genialny argument wpadl..:PPP
> : W wieku 18 lat, to niesadze zebys mial wielki wplyw na to co
> Twoje dziecko
> : bedzie chcialo dostawac..:PPP
>
> Bedziesz za to placil (koszt polaczenia z internetem), wiec jak
> sadze po otrzymaniu takiego maila kazesz dzieciakowi zamknac konto
> i onet straci klienta. Nie wiem jak ty ale ja bede mial kontrole
> nad swoim dzieckiem kiedy bedzie w trzeciej klasie liceum.

Mega ROTFL....
Bedziesz mial kontrole?? Podejrzewam ze dzieciak bedzie na tyle madry, zeby
bys sprytniejszy od tatusia:PP
Niby jaka kontrole bedziesz mial? bedziesz mu zagladal w kazdego maila ktory
orzyma?? A slyszales o prywatnosci???

> : Istnieje cos takiego jak konto komercyjne....
> : Zaloz sobie, a nie jecz na Onet - masz za darmo to sie ciesz, i
> przelknij
> : reklamy - albo plac za wolne od reklam...
>
> Mam konto w skrzynka.pl, nie przysylaja reklam a pojemnosc to 100
> MB, onetu uzywalem tylko ze wzgledu na serwer news. A z takim
> nastawieniem do zycia "masz za darmo to sie ciesz" to daleko nie
> zajdziesz, nie przywyklem cieszyc sie kazdym ochlapem jaki mi ktos
> rzuci i wszystko "przelykac".

Widzisz, i tu sie roznimy... dostales cos za darmo do uzytkowania - ale nie
masz zadnego wplywu na to jak to dziala... Wiec ciesz sie ze ktos Ci wogole
to dal - nie ma przeciez takiego obowiazku...
Natomiast nie masz podstaw do stawiania wymogow - to masz przy koncie
komercyjym. Ja takie konto posiadam, posiadam konto w onecie.. mnie reklamy
nie przeszkadzaja, a na komercynym nie dostaje - tam mam prawo WYMAGAC by
nie bylo spamu... Proste?

Smieszy mnie ta cala dyskusja - robisz awanture de facto z tego, ze
kliknales DOBROWOLNIE na linku do strony z penisami....:PPP

Mark