Re: onet

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 00:14:44 MET DST

In article <9mgv3i$6o5$1_at_fargo.cgs.pl>, obi wrote:

> Użytkownik "Mark" <dragon_at_ceti.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
>: Nie oni tworza reklamy, nie oni decyduja o ich tresci, oni je
> tylko
>: rozsylaja... i jesli reklama nie narusza norm prawnych - to maja
> ku temu
>: wszelkie prawo, czy Ci sie to podoba czy nie...
>
> Tylko rozsylaja? Za tresci przeslanych reklam to wlasnie oni
> odpowiadaja, oni je zatwierdzaja i oni wysylaja to na moj adres.
w wiekszosci gazet jest gdzies tam takie oswiadczenie, ze za
tresc reklam/ogloszen redakcja nie ponosi odpowiedzialnosci.

> Twoim zdanie przeslanie mi reklamy strony ktora wg mnie zawiera
> pornograficzne zdjecia nie narusza zadnych moich praw i pownienem
> to przelknac bez slowa?
kazali ci wejsc na ta strone?
czy ty widzac reklame strony o adresie powiekszaniepenisa.pl
myslales, ze zobaczysz tam zdjecia motylkow i pszczolek?
btw jezeli uwazasz to za pornografie to jak, za przeproszeniem,
sie zalatwiasz rano?

Ever

--
Paweł Szymański