Re: Onet.pl - Drugi Komunistyczny Aparat Cenzorski [lekko OT]

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 12:56:54 MET DST

> Prawo do posiadania nie implikuje obowiązku posiadania tzw.
> 'dobra publicznego' i każdy wła¶ciciel servera news czy jakiegokolwiek innego
> może przyjąć te 'dobro publiczne' bądĽ też nie.

Jak zwykle nic nie zrozumiales.
Utrudnianie dostepu do korzystania z dobra publicznego narusza konstytucje.
Przedzwon do sejmu.

> Ale tej, jakże prostej zasady, nie jeste¶ w stanie objąć swoim za¶lepionym
> umysłem...
> Szkoda

wiem ze mowisz o sobie, ale nic na to nie poradze.

> Mylisz 'dobro publiczne' ze swoimi, podrzędnej jako¶ci, wypocinami na newsy.

A kto mowi o moich postach.

> Aha,
> art. 1: Obywateli Rzeczpospolitej Polskiej obowiązuje prawodawstwo
> Nowej Zelandii, Zjednoczonego Królestwa, Stanów Zjednoczonych
> oraz Unii Europejskiej, chyba że jest to sprzeczne z innymi
> aktami normatywnymi Rzeczpospolitej Polskiej...
> ;)

czytaj dalej i pilnie, to zrozumiesz zasady spoleczenstwa demokratycznego

> Och, poprawię się:
> 'Nie cenzor słoniku... To wła¶ciciel servera news lub jakiegokolwiek innego'

???
wlasciciel serwera to tak jak wlasciciel taksowki
dopoki taksowka w garazu to wlasciciel ma pelna kontrole
ale gdy wlaczy koguta to jego wlasnosc podlega przepisom o wykonywaniu
publicznego przewozu osob.

> Oj, starałem się napisać tak aby¶ nawet Ty zrozumiał...
> Je¶li jednak nie załapałe¶ o co chodzi to przedstawię to innymi słowami:
> 'Korzystanie z newsów to przywilej a nie prawo, nikt cię nie zmusza
> do czytania/pisania postów i Ty nikogo też nie możesz zmusić do tego.

Korzystanie z dobra publicznego to prawo a nie przywilej

> A skoro nie jest to obowiązkowe, to je¶li ci się nie podoba to możesz
> zrezygnować z tego przywileju. Z drugiej strony osoby władne mogą Cię
> pozbawić tego przywileju gdy tylko uznają że Ci się nie należy.

Wtedy narusza konstytucje i poniosa odpowiedzialnosc prawna za naruszanie prawa
dostepu do korzystania z dobra publicznego.

> I absolutnie będą mieli do tego prawo bo to ICH server newsów przepychają
> kilobajty Twego bezsensownego grafomaństwa.

znow nic nie zrozumiales
usenet przepycha twoje grafomanstwa

> Pamiętasz starą zasadę? Za twój >>internet<< płacą inni ludzie.
> Tak więc, uklęknij i przepro¶ ich...'

Za moj internet ja place.

Koniec andronow.
EOF