Re: OT: osobiste animozje i przekrecanie faktow

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 13:08:12 MET DST

On Mon, 20 Aug 2001 12:41:17 +0200, Tomasz Nidecki <tonid_at_tonid.net>
wrote in article <tonid-5CFE6D.12411720082001_at_news.kocham.krakow.pl>:

> In article <f504ce24f68d690ccd20eec48bca6b05_at_biuro.prasowe.ksi>,
> nina_at_hell.pl wrote:

[o Tonidzie]
> Psucie wynikalo z niedoskonalego mechanizmu moderowania [...]

        ..,psuł polskie literki jako jedyny moderator z sześciu. Pozostali
jakoś nie mieli problemów z mechanizmem moderowania. A najlepsze w tym
wszystkim było to, że Tonid upatrywał rozwiązania problemu w
zaprzestaniu używania polskich znaków przez grupowiczów.

> Nie wiem tez czy pamietasz, ze to
> nie bylo "tonid kontra reszta swiata", a "szesciu moderatorow
> pl.soc.seks.moderowana kontra reszta swiata".

        Tak, potem zrobiła się z tego większa afera i wiele cudactw wyszło na
jaw.

> No ale sie wcale nie dziwie, lubisz przeinaczac fakty i zaloze sie ze w
> odpowiedzi na te wiadomosc wyszukasz jakies 20 wyrwanych z kontekstu i
> pozbawionych sensu cytatow, zeby udowodnic ze bylo tak, jak mowisz.

        Jeśli Marcin o to poprosi, to poszukam w swoich archiwach subjectów,
aby mógł sobie prześledzić tę dyskusję na Google. Udowadnianie moich
słów nie jest potrzebne - to jest polip. Tutejsi grupowicze pamiętają
Twoje popisy duuużo lepiej, niż byś sobie życzył ;>

        ...pl.misc.samochody,garbusy, OC.

> Od kiedy to "rozstawianie po katach" to to samo co zwracanie uwagi na:
> - zle kodowanie znakow
> - cytowanie calosci postu i odpowiadanie nad nim
> - stosowanie 20-linijkowych podpisow
> - nie oznaczanie watkow offtopic

        Odkąd przysłałeś na pl.news.nowe-grupy post z subj. 'PROPOZYCJA:
zmiana statusu pl.misc.samochody.garbusy'.

[reszta ciach]
        Przeglądając te dyskusję o garbusach, przypomniałam sobie wyzwisko,
którym obrzucono Cię na pl.misc.samochody.garbusy - 'jesteś przykry jak
rdza pod lakierem'[1].

[1] Źródło: <92pc9n$1m2$1_at_news.tpi.pl> :)

Nina

--