Re: OT: osobiste animozje i przekrecanie faktow

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 00:57:21 MET DST

Z adresu nina_at_hell.pl nadszedł list o dziwnej treści:
b98c159e852c068ec32c1d339ac40d2d_at_biuro.prasowe.ksi:

> Jeśli Marcin o to poprosi, to poszukam w swoich archiwach subjectów,
> aby mógł sobie prześledzić tę dyskusję na Google. Udowadnianie moich
> słów nie jest potrzebne - to jest polip. Tutejsi grupowicze pamiętają
> Twoje popisy duuużo lepiej, niż byś sobie życzył ;>

Ależ nie ma takiej potrzeby. Dyskusję faktycznie pamiętam. Nawet okazało
się, że dobrze Tonida kojarzyłem z seksem. :-)

--
Marcin Wieczorek  "T-1000"  DELPHI FAQ http://delphi.cartall.com.pl
GG#:237419______________UIN:3692514______________PGP KeyID:F97C2C2E