OT: osobiste animozje i przekrecanie faktow

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 12:41:17 MET DST

In article <f504ce24f68d690ccd20eec48bca6b05_at_biuro.prasowe.ksi>,
nina_at_hell.pl wrote:

Jak Ty Nino kochasz przekrecac fakty...

> Ba, żeby to jedna ;) Ja natknęłam się na niego przy okazji afery
> z pl.soc.seks.moderowana (był moderatorem i psuł polskie literki

Psucie wynikalo z niedoskonalego mechanizmu moderowania (posty byly
odbierane i forwardowane, zamiast ctrl-msg), co tez bardzo szybko Rafal
(techniczny moderator) poprawil. A "afera" wynikla z zupelnie czegos
innego. Tego, ze wg niektorych osob moderowanie tresci na
pl.rec.humor.najlepsze (czyli dopuszczanie tylko tych postow, ktore
moderator subiektywnie uzna za smieszne) bylo OK, a moderowanie tresci
na pl.soc.seks.moderowana (czyli nie dopuszczanie postow uznawanych za
wulgarne lub offtopiczne) bylo ZLE. Nie wiem tez czy pamietasz, ze to
nie bylo "tonid kontra reszta swiata", a "szesciu moderatorow
pl.soc.seks.moderowana kontra reszta swiata".

No ale sie wcale nie dziwie, lubisz przeinaczac fakty i zaloze sie ze w
odpowiedzi na te wiadomosc wyszukasz jakies 20 wyrwanych z kontekstu i
pozbawionych sensu cytatow, zeby udowodnic ze bylo tak, jak mowisz. (bez
smileya bo to nie jest smieszne, tylko zalosne i tragiczne).

> w postach, które moderował). Potem rozstawiał po katach ludzi
> z pl.misc.garbusy (m.in. za offtopiczność polegajacą np. na gratulacjach
> z okazji urodzenia się dziecka).

Od kiedy to "rozstawianie po katach" to to samo co zwracanie uwagi na:
- zle kodowanie znakow
- cytowanie calosci postu i odpowiadanie nad nim
- stosowanie 20-linijkowych podpisow
- nie oznaczanie watkow offtopic

Zawsze sadzilem, ze netykieta w obecnej formie nadal obowiazuje, ale
skoro mowisz, ze sie myle, to moze powinienem poczytac jakies dokumenty,
ktore uznaja 'nowe standardy' czyli dowolne kodowanie, cytowanie calosci
postow, odpowiadanie nad nimi, ogromne podpisy czy notoryczne offtopic?

PS od 2-3 miesiecy regularnie znow uczestnicze w p.m.s.g (a nie p.m.g -
nawet nie znasz nazwy grupy o ktorej piszesz...) i z usmiechem widze, ze
ci, ktorzy kiedys tak bardzo byli przeciwni netykiecie, dzis sami
strofuja nowych, aby jej przestrzegac.

> Ludzie, którzy pamiętają go z Fido, powiedzą Ci więcej...

I pewnie tez zacytuja jakies faktyczne listy, aby poprzec swoje wyssane
z palca opinie? :))))

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net