Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: red_at_KK
Data: Sat 18 Aug 2001 - 18:06:56 MET DST

"Nina Liedtke" napisała:
> W maju tego roku Łukasz Kozicki prosił o rady w sprawie tej
> hierarchii na pl.news.admin
>Tyle mam do powiedzenia tytułem komentarza do 'kanałów prywatnych'.

Nie informowal jednak o tym na forum IZA, ktorym jest pl.rec.akwarium.
Informacja na to forum dotarla dopiero przed tygodniem. Widac akwarysci nie
czytaja list dla adminow. A nawet gdyby czytali, wcale nie musieliby tych postow
Lukasza znalezc. Tytuly 'Troche nietypowe. A troche nie.' i 'jak zalozyc _dobra_
hierarchie ?' jakos nie wskazuja na zwiazek z Internetowym Zwiazkiem Akwarystow.

> No cóż... ;)

Wlasnie - coz z tego. To, ze z jakis wzgledow nie podoba Ci sie jedno z 15
nazwisk nie ma merytorycznie ze sprawa nic wspolnego.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Kazmierczak red_at_KK (P-n) www.Malawi.PL