Re: Korporacje a poczta

Autor: Mac (mac99_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 17:49:41 MET DST

> : pisalem.... diabli mnie biora. A jak jest na poczatku, to czesto juz od
razu
> : wiem o co chodzi i nie trace czasu.
> Jak się w głupi sposób fowarduje maile na komórkę, to nie wypada mieć

I co - mam wycinac wszystkie linie ze znakami przestankowymi??? A skad u
licha mam np. wiedziec, ze od Ciebie przyjda DWUKROPKI zamiast ">". Mailery
wyczyniaja takie cuda, ze nie chce mi sie kombinowac co ktos moze sobie
wymyslec. Korzystam ze zwyklych, ogolniedostepnych skryptow, wiec prosze
mnie glupim nie nazywac.
A tak na marginesie to jak bys wycial takie cos z poczatku maila:

Dnia Fri, 17 Aug 2001 23:08:16 +0200, "Tadeusz Kowalski"
<tadeusz_at_kowalski.com.pl> popełnił co następuje:

Pozdrawiam

Mac

P.S. Przepraszam, cos mi sie pokielbasilo z poprzednia wiadomoscia - w zlym
miejscu watku...