Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 19:34:50 MET DST

On Sat, 18 Aug 2001 18:06:56 +0200, "red_at_KK" <redkk_at_skrzynka.pl> wrote
in article <9lm3bj$cub$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>:

> [...]

        Byłabym wdzięczna, gdybyś rzetelnie cytował moje wypowiedzi. Jeśli
coś wycinasz, zaznaczaj to proszę np. znaczkiem '[...]' lub dowolnym
innym, byle zrozumiałym.

> Nie informowal jednak o tym na forum IZA, ktorym jest pl.rec.akwarium.

        Pl.rec.akwarium nie jest forum IZA - a przynajmniej nie ma na ten
temat żadnej wzmianki w oficjalnym opisie tej grupy, dostępnym na
http://www.usenet.pl. To zwykła, publicznie dostępna grupa pl.*.
Napisanie na nią postu nie jest równoznaczne z przystąpieniem do żadnej
organizacji. Co to za chory pomysł w ogóle?!

> Informacja na to forum dotarla dopiero przed tygodniem. Widac akwarysci nie
> czytaja list dla adminow. A nawet gdyby czytali, wcale nie musieliby tych postow
> Lukasza znalezc. Tytuly 'Troche nietypowe. A troche nie.' i 'jak zalozyc _dobra_
> hierarchie ?' jakos nie wskazuja na zwiazek z Internetowym Zwiazkiem Akwarystow.

        Niewiedza nie jest usprawiedliwieniem dla rozpowszechniania
fałszywych informacji. Trzeba było napisać np.: "osoby podpisane pod tym
listem, używające w polu 'From:' nazwy IZA bez wiedzy ani zgody
pozostałych osób, czujących się członkami IZA[1] lub chcących tylko
spokojnie dyskutować na pl.rec.akwarium[2], nie zostały poinformowane o
tym projekcie na forum pl.rec.akwarium tylko listami prywatnymi, co
uważają za niekoszerne" a nie 'Od miesięcy kanałami prywatnym...' etc.

> Wlasnie - coz z tego. To, ze z jakis wzgledow nie podoba Ci sie jedno z 15
> nazwisk nie ma merytorycznie ze sprawa nic wspolnego.

        Nie ma też nic wspólnego z plamami na Słońcu. Ma natomiast duży
związek z brakiem zdziwienia na widok bezpodstawnego oskarżania kogoś
o działania bezprawne lub na widok dowolnych innych absurdów. Tonid jest
z tego znany.

        [1] O istnieniu takowych dowiedziałam się z postu
<01d801c127f4$505907c0$832b61d9_at_k1i8x1>.
        [2] ...a o istnieniu takowych - z <9lm5mj$651$1_at_news.onet.pl>.

Nina

--