Re: Skaner antywirysowy wp.pl znalazl osobe, ktora rozsyla wirusy z konta kjedras@wp.pl ?

Autor: Robert Milkowski (rmilkowski_at_wp-sa.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 16:05:50 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Drogi Robercie,
> moze ja czegos nie zrozumialem, ale wolalbym wiedziec kto mi chce/wysyla wirusy.
> Pytalem jedynie o naglowek
> to:
>
> "Do:
> unlisted-recipients:; (no To-header on input)
> "
>
> Gdyby taki post byl wysylany do mnie i jeszcze do kogos, np. nadawcy wirusa,
> to nie ma potrzeby ukrywania tego, gdyz adres nadawcy tez byl podany.
> Naglowek
> do unlisted recipients pojawia sie niestety przy generowaniu spamu mailowego do
> [...]

Witam.
        Nagłowek taki generowany jest ze względów technicznych.
Jeżeli zaś chodzi o informowanie użytkowników o tym, że ktoś do nich wysłał wirusa,
to zaprzestaliśmy informowania odbiorców, ze względu na uwagi wielu użytkowników,
że w zasadzie ta informacja jest im niepotrzebna, a dostają jej bardzo dużo.

--
                                                Robert Milkowski
                                                milek_at_wp-sa.pl