Re: Skaner antywirysowy wp.pl znalazl osobe, ktora rozsyla wirusy z konta kjedras@wp.pl ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 15:27:11 MET DST

Robert Milkowski napisał:

> Witam.
> Ze względu na prośby użytkowników aby nie otrzymywać powiadomień
> o próbach wysłania przez kogoś listu zawierajšcego wirusa, Wirtualna Polska
> zmieniła Skaner Antywirusowy tak, aby o próbie wysłania email'a zawierajšcego
> wirusa, powiadamiany był tylko i wyłšcznie nadawca wiadomości.
>
> Dziękujemy za uwagi.
>
> --
> Robert Milkowski
> rmilkowski_at_wp-sa.pl

Drogi Robercie,
moze ja czegos nie zrozumialem, ale wolalbym wiedziec kto mi chce/wysyla wirusy.
Pytalem jedynie o naglowek
to:

"Do:
         unlisted-recipients:; (no To-header on input)
"

Gdyby taki post byl wysylany do mnie i jeszcze do kogos, np. nadawcy wirusa,
to nie ma potrzeby ukrywania tego, gdyz adres nadawcy tez byl podany.
Naglowek
do unlisted recipients pojawia sie niestety przy generowaniu spamu mailowego do
tysiecy uzytkownikow i jest automatycznie tak generowany.
Gdybys zechcial jeszcze napisac, czemu pojawil sie ten tekst w naglowku to bede
zobowiazany.
Jacek