Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 18:11:46 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Prawo autorskie, GIODO i inne ustawy chronia prywatna korespondencje, takze e-mail.
> Zatem nie pisz i nie rozpowszechnial takich bzdur zanim nie przemyslisz.
Przesyłka adresowana do mnie jest moją własnością.

Pomijam już to, że musiałbyś udowodnić, że to TY jesteś autorem danej
przesyłki (ttu w rozumieniu "utworu" - prawo autorskie ;-)).

> Nieprawda.
Zakład?
> System Usenet jest tak publiczny jak publiczny jest system Usenet.
E?

> A poza tym kiedy zrozumiesz, ze to nie jest problem swiatowego ani polskiego usenetu
> ale twoja prywatna opinia, nie znajdujaca podstawy prawnej.
O. Od kiedy trzymasz się tematu grupy?

> Jak zwykle ci sie wiele zdaje.
Sam tak pisałeś AFAIR.

> Plonk
To czemu odpisujesz na moje późniejsze listy?
Nie to żebym się czepiał, ale
a) nie wiesz co to plonk (tak sobie piszesz, bo to takie trendowe i inni
używają)
b) musisz przeczytać instrukcję obsługi swojego newsreadera.

Poncki