Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 21:01:03 MET DST

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?Pi=B3at?= napisał:

> Przesyłka adresowana do mnie jest mojš własnościš.

Prawa autorskie sa nieprzenaszalne i dlatego mozesz dysponowac przesylka jedynie w
zakresie obowiazywania tych praw.

> Pomijam już to, że musiałbyś udowodnić, że to TY jesteś autorem danej
> przesyłki (ttu w rozumieniu "utworu" - prawo autorskie ;-)).

Co jest trywialne.

> Zakład?

Nie bede sie z toba zakladal bo i tak przegrasz a poza tym to twoj problem.
Temat juz byl dyskutowany tysiac razy i poczytaj archiwa..

> E?

Bez E.

> O. Od kiedy trzymasz się tematu grupy?

zawsze.
tylko tak sie sklada ze ludziska zmieniaja temat i staram sie nieraz odpowiedziec na
kontynuowany watek.

> Sam tak pisałeś AFAIR.

Dowody pokazac.

> To czemu odpisujesz na moje późniejsze listy?

plonk # 2