Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 18:13:47 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:

> no comments
Dlaczego? Podaj ten punkt w którym ustawa tak stanowi.

> Odpowiedz na pytanie, bo jedynie ty pisales o Arnoldzie, a nikt taki nie
> istnieje w usenecie,
Skoror wymagasz odpowiedzi na pytanie, to po co ustawiasz FUT na pl.test?
Logiki troche.

Będzie łopatologicznie, skoro zwyczajnei nie rozumiesz: Nie, Arnold to nie ja.

> nie ma tez adresu e-mail do jakiegos Arnolda
Nie. Ty nie potrafisz znaleźć jego adresów. A to jakby kolosalna różnica.

Poncki