Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 13:56:17 MET DST

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?Pi=B3at?= napisał:

> I ma do tego całkowite prawo!
> Otrzymany list należy do odbiorcy. Takie jest prawo. (pomijam wyjštki "klauzulowe")
> Boisz się, że ktoś to opublikuje - nie pisz.

Mam prosbe.
Zaniechaj takich opinii , ktore wprowadzaja w blad.
Prawo autorskie, GIODO i inne ustawy chronia prywatna korespondencje, takze e-mail.
Zatem nie pisz i nie rozpowszechnial takich bzdur zanim nie przemyslisz.

Jest grupa prawo i tam kieruj swoje pytania.

> USENET jest forum publicznym. Naciskajšc 'Send' zgadzasz się, że to co
> wysłałeś już na zawsze zostanie publiczne.

Nieprawda.
System Usenet jest tak publiczny jak publiczny jest system Usenet.

> Dokładnie tak samo jak coś,
> co powiesz z trybuny na wiecu do ludzi.

Nieprawda.
Gloszenie z trybuny nie daje prawa tobie do nagrywania gloszacego.

> Musisz być świadom, że mogš to
> jeszcze wnukom opowiadać. "Pomożecie?"

Polityka nie ma tytaj nic wspolnego.
A poza tym kiedy zrozumiesz, ze to nie jest problem swiatowego ani polskiego usenetu
ale twoja prywatna opinia, nie znajdujaca podstawy prawnej.

> Zdawało mi się, że prowadzisz z nimi konsultacje....whatever. Hehe.

Jak zwykle ci sie wiele zdaje.
Ale to nie jest problem krajowego ani swiatowego internetu.
Plonk

EOF
Jacek