Re: Tele2 również oskarża TPSA

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 09:21:42 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Rafa" <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> napisał w wiadomości

> Istnieje rozporzadzenie bodaj z zeszlego roku, ktore definiuje usluge
> _telefoniczna_ jako przesylanie glosu z opoznieniem nie wiekszym niz iles
tam
> milisekund.

Wydaje mi się, że było tam określone odwrotnie, że chodziło o opóźnienie "
nie mniejsze niż", czyli miały to być połączenia telefoniczne o niższej
jakości. Tak jak piszesz jest, ale w "normalnej" telefonii. Nie pamietam
dokładniemaksymalnej wartości opóźnienia, musiałbym znaleźć kogoś, kto zna
się na zaleceniach z serii G.700.
Dzwoniłem 2-5 lat temu kilka razy do Chin i pamiętam, jak "ciekawa" jest
rozmowa, gdy jest opóźnienie rzędu pół sekundy.

Wojtek