Re: tpnet - lacze do teleglobe - cos nie dziala?

Autor: Miroslaw Czajka (m333_at_poczta.fm)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 09:49:27 MET DST

> Swoja droga, ja bedac abonentem tego innego operatora czsami ratuje sie
tym
> cache aby moc obejrzec strony z TPNETu ;-)))
> Takie w3cache ktore ma lacza do wszystkiego co sie da to fajna rzecz :-)
Tak. w3cache (podobnie jak cala reszta serwisow ICM) to wielka rzecz (tutaj
kurtuazyjne uklony w strone tej zacnej instytucji :) ). Niemniej jednak
ostatnio proxy jest mocno przeciazone (co daje sie latwo zauwazyc).
Dlatego bardzo dobrze by bylo, zeby osoby uzywajace tego cache uwazaly na
konfiguracje swojej przegladarki. Uzytkownicy TPNET powinni (w wiekszosci
przypadkow) ustawic "bypassing" proxy przy polaczeniach z *.pl (Wiekszosc
ogladanych serwisow w *.pl dziala szybko przy bezposrednim polaczeniu - po
Polpak-T i nie ma sensu dodatkowo obciazac w3cache i laczy icm-tpnet takimi
requestami. No i spowalniac sobie ladowania serwisow...).
Krotko podsumowujac: w3cache.icm.edu.pl:8080 - tak - ale z odpowiednia doza
rozumnej konfiguracji... :)

Mirek Czajka