Re: Tele2 również oskarża TPSA

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 17:04:20 MET DST

Dnia 31 Jul 01 o godz. 15:18, Wojtek Zak napisal(a):

> Dla mnie sytuacja jest prosta: świadczenie usług to świadczenie usług,
> ponadto ma się odbywać zgodnie z prawem, bez przekrętów. Technika
> świadczenia usług to rzecz drugorzędna.

A dla mnie nie jest drugorzedna i dla mnie uslugi VoIP nie sa lacznoscia
telefoniczna, w zwiazku z czym nie powinny ich dotyczyc przepisy o lacznosci
telefonicznej. Lacznosc telefoniczna to sa polaczenia komutowane. VoIP to
cos co *nasladuje* lacznosc telefoniczna i byc moze nawet z czasem stanie sie
lepsze od niej technicznie i wyprze ja z rynku, ale nadal nie bedzie to
lacznosc *telefoniczna*, tylko cos nowego, co ja zastapilo.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl