Re: proxy dla polpak

Autor: Łukasz Kobyłka (lukassk_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 11:25:36 MET DST

widze ze ten temat wzbudza nie male zainteresowanie i burze mozgow ale
sadze4 ze tak naprawde tepsa i tak ma wszystkich w dupie i na tym sie
skonczy
niby juz uruchomili szybsze lacze do teleglobe (45 Mb na trakcie 155 Mb) a i
tak strony zachodnie nie wchodza . wiem cos o tym bo mam w pracy lacze 2 Mb
i wszystko zachodnie wchodzi jak krew z nosa. placi sie 2300 zlociszy za cos
co ma zasieg praktycznie lokalny. co do tematu proxy do wyprobowalem kilka
ktore mi podaliscie i z tego najlepiej chodzi w3cache.icm.edu.pl nie za
szybko ale wogole wchodzi
pozdrowienia
Użytkownik Mirek <m333_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jh907$sma$1_at_news.tpi.pl...