Re: Tele2 - serwis

Autor: Polo (pawel.niewczas_at_skanska.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 11:24:16 MET DST

Maciej Anczura wrote in message ...

>Tak. Probowalem.
>W momencie kiedy terminal sie zepsul, nie bylo mnie w wawie.
>Panowie z t2 sami to zauwazyli i po powrocie zastalem trzy
>wiadomosci na poczcie glosowej z prosba o kontakt.
>Po moim telefonie pojawili sie w ciagu dwoch godzin.

Niestety moj terminal jest widoczny z ich strony. Wylacznie.

>Nie wiem czy to na pewno te numery, ale sprobuj
>5495060, 0501210554 [w kazdym razie sa do t2 i ktos tam
>w miare sensowny odbiera].

Dzieki. W miedzyczasie znalazlem numery do Dzialu Oblugi Klienta -
+48 22 549 50 79
+48 22 549 50 81
fax +48 22 549 50 61
Owszem - sensowny, mily pan upewnil sie, ze nie rozmawia z ostatnim lamerem
("bo wie pan, rozni uzytkownicy dzwonia"), uswiadomil, ze jesli z ich strony
wszystko bedzie ok zaplace za serwisanta (naturalne), przyjal zgloszenie
(juz moje trzecie od 01-07-20), poprosil o numer komorki (na wszelki wypadek
podalem dwa) i kazal czekac na telefon. Czekam juz drugi dzien.

Ciekawi mnie tez czy po minieciu rocznego okresu umowy t2 bedzie
renegocjowalo warunki z klientami indywidualnymi, "pojedynczymi" kazac im
dokooptowac jeszcze trzech klientow (tak jak teraz w przypadku nowych
klientow indywidualnych).

Nawet juz zaczalem dzwonic do mojego BOK tepsy czy zmienily sie "warunki
techniczne" dla SDI. :(

Pozdrawiam,

Pawel Niewczas