ISP - co wybrac

Autor: Paulina.Plociennik_at_kinnarps.pl
Data: Tue 24 Jul 2001 - 12:38:29 MET DST

Czesc,

Czy ktos z Was korzysta moze w Warszawie z dostepu radiowego przez
Profuturo badz dzierzawki do ZIGZAGa albo TelecomSystems?
A moze wskazecie jakiegos innego w miare pewnego i nie za drogiego ISP.
Musze sie zdecydowac na ktoregos z prowiderow (lacze ok 1M) i nie wiem co
wybrac - a z kolei nie stac mnie na placenie 2,5 tys lub wiecej za
abonament.
Z gory dziekuje za odpowiedzi i ew. rady.

Paulina