Re: proxy dla polpak

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_delete-me.hoop.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 19:31:00 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

> Skoro brak funduszy, to moze juz czas aby postawic komercyjne w3cache,
> taryfikujace za ruch i czas,
> ale tak, zeby sie to komus oplacala i nie przynosilo straty.
> Pamiec jest tania, ino szybkie lacze kosztuja.

Sęk w tym Expercie, że niestety to się nie opłaca. Jeżeli end user ma
wywalić ile¶ tam złociszy miesięcznie, aby pokryć providerowi koszt serwera
i ł±cz, to już prędzej kupi sobie po prostu szybsze ł±cze.

Jednakże rozwi±zanie to staje się opłacalne dla providera, który dzięki
niemu, może odci±żyć sobie nieco szkielet sieci. Takich serwerków
transparent-proxy w różnych firmach to jest pewnie więcej niż nam się
wydaje.

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk