Re: proxy dla polpak

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 19:17:27 MET DST

Piotrek Kapczuk napisał:

> Użytkownik "Maciej Biwejnis" <frost_at_bicomp.pl> napisał w wiadomo¶ci
> nich

> Oj wyczytujesz chyba więcej niż zostało napisane. Pytanie brzmiało 'Dlaczego
> TPNet nie postawi sieci porzadnych proxy?!!!'. Pytanie słuszne, bo sprawnej,
> szybkiej _hierarchi_ w3cache niestety, jak dotąd, nie zauważyłem.
>
> Tak sobie patrzę na mapkę szkieletu TePsianego
> http://www.tpnet.pl/info19062k1.html i staram się jako¶ przypasować podane
> przez Ciebie adresy do jej skali. Nijak nie mogę tych kilku serwerków
> [...]

Skoro brak funduszy, to moze juz czas aby postawic komercyjne w3cache,
taryfikujace za ruch i czas,
ale tak, zeby sie to komus oplacala i nie przynosilo straty.
Pamiec jest tania, ino szybkie lacze kosztuja.

EOL zrezygnowal z w3cache i przeszedl na cache off-line, najpierw sobie sciagasz
pliki na serwer EOL a potem zamawiasz ich transfer przez satelitke.

Pewnie modemowcy chetni by zaplacili wiecej, za mozliwosc szybkiego sciagania
plikow.