Re: proxy dla polpak

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 20:15:13 MET DST

Piotrek Kapczuk, napisał(a):

> Jednakże rozwiązanie to staje się opłacalne dla providera, który dzięki
> niemu, może odciążyć sobie nieco szkielet sieci. Takich serwerków
> transparent-proxy w różnych firmach to jest pewnie więcej niż nam się
> wydaje.

Czy ja wiem - dla 7 osobowej sieci lokalnej squid ma ~5% (+-1%) trafien w
cache. Tak wiec duzo to nie jest. Nie wiem moze sa lepsze wyniki na innych
serwerach ale przypuszcam ze podobnie.

W3cache.icm ma ta mila ceche ze ze duza ilosc ruchu puszcza przez nie
tylko TPNET- stad poprawa przedkosci.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Just what part of "NO" didn't you understand...?