Re: proxy dla polpak

Autor: Arkadiusz Goralski (goral_at_unet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 22:48:41 MET DST

> Skoro brak funduszy, to moze juz czas aby postawic komercyjne w3cache,
> taryfikujace za ruch i czas,
> ale tak, zeby sie to komus oplacala i nie przynosilo straty.

Hmm, ja korzystam z proxy.arx.pl mam SDI i jest super. Owszem jest platne
ale wg. mnie 40zl (ale to rozklada sie na 16 userow) to nie wiele w
porownaniu z tym co dostaje: porobilem testy z i bez tego proxy i np. strona
z wloch: tepsa: 5:43s i zerwane polaczenie - zaladowalo sie pol strony, z
proxy - po 4 sekundach mialem cala strone, podobnie z innymi. Po prostu czas
oczekiwania jest o rzad wielkosci mniejszy. Szkoda ze tylko WWW :(

Pozdrawiam,
Arkadiusz (Goral) Goralski: goral(at)unet.pl