OCTOPUS S od TPSA

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 18:01:58 MET DST

w związku z tym, że TPSA zrobiła promocję ww. pakietu (obniżyli cenę
instalacji i dają za friko modem ISDN oraz telefon bezprzewodowy)
zastanawiam się nad zamówieniem czegoś takiego. Mam pytanie, czy ktoś z
grupowiczów przesiadł się z analogu na to i jakimi wrażeniami może się
podzielić w związku z tym. Z tego co słyszałem to 64kb na ISDN-ie jest
zauważalnie szybsze od analogowego modemiku, a przecie opłata ta sama.

Pozdro. Seba