Re: OCTOPUS S od TPSA

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 13:57:44 MET DST

Sebastian Demski napisal(a) [18 Jul 2001]:

> zastanawiam się nad zamówieniem czegoś takiego. Mam pytanie, czy ktoś z
> grupowiczów przesiadł się z analogu na to i jakimi wrażeniami może się
> podzielić w związku z tym. Z tego co słyszałem to 64kb na ISDN-ie jest
> zauważalnie szybsze od analogowego modemiku, a przecie opłata ta sama.

Jest szybsze. Przede wszystkim polaczenie jest zestawiane duzo szybciej -
nie ma negocjacji. Po drugie predkosc w _obydwie_ strony to 64kb/s,
podczas gdy modem ma w najlepszym wypadku 56/33, a np. mnie sie dodzwanial
na 45/33. Po trzecie nie trzeba zakladac drugiej linii zeby jednoczesnie
korzystac z polaczen danych i glosowych.

--
					(moskit_at_irc.pl)