Re: OCTOPUS S od TPSA

Autor: Adam Gasiorski (Adam.Gasiorski_at_firma.interia.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 12:39:47 MET DST

> w związku z tym, że TPSA zrobiła promocję ww. pakietu (obniżyli cenę
> instalacji i dają za friko modem ISDN oraz telefon bezprzewodowy)

Sam telefon wart jest ponad 350zl, popatrz na dokumentacje i
mozliwosci...

> zastanawiam się nad zamówieniem czegoś takiego. Mam pytanie, czy ktoś z
> grupowiczów przesiadł się z analogu na to i jakimi wrażeniami może się
> podzielić w związku z tym. Z tego co słyszałem to 64kb na ISDN-ie jest
> zauważalnie szybsze od analogowego modemiku, a przecie opłata ta sama.

Jest szybszy. Jezeli pary nie sa dobrej jakosci, to ISDN nie ruszy juz w
testach, nie bedzie stanow posrednich, TPSA moze zmienic do tego celu
pary.

Przygladnij sie warunkom umowy - min. 24 miesiace, w przypadku
wczesniejszej rezygnacji placi sie 1500zl.

Dzieki ISDN masz kilka plusow - kazdy dodatkowy nr tel 5zl/miesiac -
kazdy domownik moze miec swoj, oplata na lebka maleje....

        Adam G