Re: OCTOPUS S od TPSA

Autor: Łukasz 'Misiek' Pater (mi5iek_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 20:05:20 MET DST

Wobec całego narodu polskiego i wobec całego swiata Sebastian
pragnął wypowiedzieć te wiekopomne słowa:

> w związku z tym, że TPSA zrobiła promocję ww. pakietu (obniżyli cenę
> instalacji i dają za friko modem ISDN oraz telefon bezprzewodowy)

Ja również zastanawiam się nad tą ofertą, lecz nie wiem czy możliwe
jest używanie terminala isdn do wysyłania faksów?

--
Łukasz 'Misiek' Pater			(mailto:mi5iek_at_go2.pl)
PGP key: http://www.irclog.republika.pl/pgp/mi5iek.asc