Re: zalalo tepse w gdansku

Autor: Michał Karbowiński (digital_at_az.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 18:06:39 MET DST

Użytkownik "ZR" <won_at_ze.spamem> napisał w wiadomości
> 1. Nie musisz. Musisz oddychać tak naprawdę, ale
> tak naprawdę też nie. Nie ma żadnego przymusu
> korzystania z tepsy. Nawet wtedy, kiedy trzeba
> zadzwonić po ratunek, można olać firmę z powodu
> nielubienia.
sprobuj nie oddychac przez 10 minut... [bzdurne porownanie]
jezeli chodzi o ludzkie zycie nie patrzy sie
na takie rzeczy... to chyba oczywiste

> 2. Darmowa lekcja poprawności formułowania
> myśli - przepisz sobie poniższe zdanie kilkaset
> razy : "Jakkolwiek by się Rxxxx zachował i cokolwiek
> by powiedział - jestem po jego stronie".
> Poznał swój swego. Czyli nawet, gdyby ów człek
> obrzucił TEPSĘ np. granatami, etc... Gratulacje.
mialo byc "jakkolwiek by sie nie zachowal i cokolwiek
by nie powiedzial - jestem po jego stronie". dotyczy to
kwestii dotyczacej tej firmy tylko. nie mam z nim
zadnych wiezow krwi :-)

> 3.
[simple ciach]

> 4. Dałem sobie spokój z kulturami osobistymi i innymi słusznymi
> kategoriami tego typu..
> Naprawdę chodzi o system który faktycznie działa w człeku.
> O hierarchię kryteriów wartości. Rzeczywistą, nie deklarowaną
> czy "wyznawaną". To wyłazi z reguły w trudnych, czasem straszliwie,
> sytuacjach. Tylko wtedy wywala się prawda. Czasem w postaci
> np. głupoty.
jezeli dales spokoj to po co
krytykujesz kultury osobiste
innych ?
lepiej byc soba niz grac kogos
kim sie nie jest. ciekawe jak
bys mi to powiedzial to co tu
kulturalnie piszesz w 4ry oczy :-\

> Jak widać z powyższego, zalało tepsę w Gdańsku, paru osobom
> coś zalało mózg , mnie też coś takiego się przytrafiło. Dodatkowo
> szlag mnie trafił, czego nikomu nie życzę.
>

> ZR
nie nasmiewam sie z tego zdarzenia
uwazam, ze jest to tragedia.
nikomu niczego zlego nie zycze.
mialem pozar w domu i wiem co
slowo "tragedia" znaczy.

...temat TPSA uwazam za zakonczony
na kolejne posty nie bede juz odpowiadal,
a zdania na ich temat nie zmienie.

                   --==DiGiTaL AnGeL==--