Re: Mulit I/O czy chodzi na 115200?

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 18:17:18 MET DST

Krzysztof Oledzki <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał(a):

>Moze sie przeniesiemy? ;->

>Moze i lepiej ale.. ale co by nie kombinowac to moze byc
>tylko troszke lepiej - nigdy nie bedzie to dzialac dobrze.

>Jak jeszcze bys wlaczyl interrupt-unmask dla IDE to w ogole by
>latal... Ale jednak zgubione bajty nadal beda :((

Człowieku, co ja tam nie kombinowałem. Unmask na IDE, to tego
taki util jak irqtune (ustalanie priorytetów przerwań) + wszystko
co się da, byle dyskiem nie krecił.
Tak jak mówię, chodziło, ale kulawo (straty ok. 5%)

PS. Dla mnie 5% strat to dużo, potrafi wyraźnie spowolnić
transfer.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.