Re: zalalo tepse w gdansku

Autor: ZR (akuku_at_dear.spammers)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 21:13:52 MET DST

Użytkownik "Michał Karbowiński" <digital_at_az.pl>
> napisał w wiadomości news:9ihtia$o4o$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> mialo byc "jakkolwiek by sie nie zachowal i cokolwiek
> by nie powiedzial - jestem po jego stronie". dotyczy to
> kwestii dotyczacej tej firmy tylko. nie mam z nim
> zadnych wiezow krwi :-)

Niestety, wobec pustego uporu nie pozostaje mi nic innego
jak ponowić lekcję poprawności formułowania myśli;
otóz przepisz sobie kilka tysięcy razy tę złotą
deklarację z pominięciem "nie" . Tylko taka forma
jest w tym zdaniu poprawna. Mam nadzieję, że nie będziesz
dyskutował czy też upierał się w sprawach, o których masz pojęcie
mniej niż zielone. "Co by nie było, co by się nie stało,
co by nie zrobił", etc.etc. trąci szmoncesem, ładnie
brzmi w kabarecie. Natomiast nie ma związku z myśleniem
logicznym.
Merytoryczną zawartość tej deklaracji pomijam zupełnie, jako
znajdującą się poniżej czegokolwiek.

Nadto nie dziwię sie decyzji o zaprzestaniu odpowiadania
na posty. To należało zrobić dużo wcześniej.

Bye

ZR