Re: zalalo tepse w gdansku

Autor: Michał Karbowiński (digital_at_az.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 20:35:51 MET DST

Użytkownik "Piotrek Kapczuk" <piotrek.kapczuk_at_DeLeTE-me.hoop.pl> napisał w
wiadomości
> Zalało ich, stacili kupę kasy, mnóstwo problemów. Klienci TPSA są w
> poważnych kłopotach bez łączności. No i taki drobiazdżek, że zginęło zdaje
> się kilka osób ( niewiadomo czy był wśród nich ktoś z TPSA? ).
>
> Sorry może mama mnie inaczej chowała, ale w takiej sytuacji nie kopie się
> leżącego i mówi "dobrze sk...synom". Jak ktoś tego nie rozumie to albo
jest
> niezłym draniem, albo pajacuje właśnie, bo nie rozumie powagi sytuacji. I
> nie ma to nic wspólnego z wyrażaniem własnego zdania tylko z kulturą
> osobistą.

TP S.A. co chwila podnosi ceny za abonament
i coraz drozsze sa u nich polaczenia, firma ta
moim zdaniem jest rowniez wulgarnym i
nieuczciwym monopolista. naprawde mnie
to zaczyna przerazac. zwykly telefon
zaczyna sie stawac luksusem. za to ze sobie stoi
aparat podlaczony placic co m-c 50zl ??
to jest odpowiedz dlaczego taki stosunek maja ludzie
do tego mocarstwa (panstwo w panstwie). btw
mamy najdrozsze polaczenia na swiecie zaraz
po Japonii.

jakby sie Radar nie zachowal i co by nie
powiedzial jestem po jego stronie. nie bede
ukrywal, rowniez nie lubie tej firmy. korzystam
bo musze. [...]

            --==DiGiTaL AnGeL==--