Odp: zalalo tepse w gdansku

Autor: Piotrek Kapczuk (piotrek.kapczuk_at_DeLeTE-me.hoop.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 17:56:25 MET DST

Użytkownik "Radar" <radar77_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]

Zalało ich, stacili kupę kasy, mnóstwo problemów. Klienci TPSA są w
poważnych kłopotach bez łączności. No i taki drobiazdżek, że zginęło zdaje
się kilka osób ( niewiadomo czy był wśród nich ktoś z TPSA? ).

Sorry może mama mnie inaczej chowała, ale w takiej sytuacji nie kopie się
leżącego i mówi "dobrze sk...synom". Jak ktoś tego nie rozumie to albo jest
niezłym draniem, albo pajacuje właśnie, bo nie rozumie powagi sytuacji. I
nie ma to nic wspólnego z wyrażaniem własnego zdania tylko z kulturą
osobistą.

> wiesz chyba niektorzy bardzo nie lubia krytyki....za komuny tak bylo..

Z takimi tekstami to się do radia maryja nadajesz.