Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 20:38:29 MET DST

On Sun, 08 Jul 2001 20:13:52 +0200, smarkacz_at_anathema.eu.org
(smarkacz) wrote:
>[...]
>
>Owszem, masz rację. Tylko nie wiem czy gdyby tak nie robili nie
>groziłoby im częste przebywanie w sądach, w dodatku w charakterze
>pozwanego. A tego mogą nie chcieć..

Czyli w takim razie powinniśmy czepiać się polskiego parlamentu
aby uchwalił takie prawo, aby nie można się było czepiać NASKU
za to, że zarejestrował "cudzą" domenę. Ehhh, teraz to dopiero
mamy problem... ;>>>
A poważnie to chętnie poznałbym oficjalne stanowisko NASKU w tej
sprawie i jeśli to co piszesz to prawda, to podanie odpowiednich
ustaw i paragrafów z powodu których NASK trzyma się obecnego
regulaminu.

ps. Panie Mirku - jeśli Pan to czyta czy mógłby Pan pomóc
i podpowiedzieć kogo się o to zapytać i jako kto się przedstawić
;) aby otrzymać odpowiedzi na powyższe pytania? A może Pan mógłby
ich nam tutaj udzielić?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]