Re: NASK - wymiana opinii

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 20:13:52 MET DST

Mr.FX <mrfx_at_clan.pl> wrote:
> A jak będę chciał zarejestrować kartofel.pl to jakich papierów
> potrzebuję? Aktu własności hektarowej działki rolnej?

Patentu na uprawę kartofli. ;-> Nie wiem.

> Nie wystarczy, że napiszę że podoba mi się ta nazwa? Kto to będzie
> oceniał (trafność uzasanienia)? Na jakich zasadach?

Na zasadach negocjacyjnych. ;) A poważnie, oni się chyba po prostu
boją ewentualnej sprawy jakby zarejestrowali domenę będącą zastrzeżoną
nazwą.

> IMHO obecny regulamin NASK'u, jego wtrącanie się w prawa do domeny,
[...]

Owszem, masz rację. Tylko nie wiem czy gdyby tak nie robili nie
groziłoby im częste przebywanie w sądach, w dodatku w charakterze
pozwanego. A tego mogą nie chcieć..

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Zawodowo zajmuję się programowaniem i ode mnie zależy jak będą