Re: trolle się mnożą (z cyklu rotfl)

Autor: Paweł 'Falcon' Sokołowski (falcon_at_falconet.prv.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 14:34:19 MET DST

Have you ever had a dream, Krzysztof Oledzki <ole_at_hoth.jmg.com.pl> that
you wrote in message <9ieai2$taf$1_at_gate.jmg.pl>:
> [...]
> Jako ze jestem dopiero na I roku na informatyce to bardzo bym prosil wzamian
> ze reklame o konto shellowe do nauki i poznawania takie ciekawego systemu
> jakim jest Linux. Ja sam niestety nie posiadam stalego dostepu do internetu,
> nawet SDI jeszcze nie jest dostepne w miejscowosci w ktorej mieszkam, wiec
> stad moja prosba abym mogl poznawac Linuxa w dzialaniu w sieci oraz do
> umieszczania nowych stron www.
>
> Prosze nie traktowac tego listu jako spamu poniewaz takowym nie jest, jesto
> to moja propozycja kierowana wylacznie do Pana.

O, dostałem identyczne - prosto na root@
Ciekawi mnie tylko, po co konto w przypadku braku dostępu do netu :>

--
--\   +---\\   __--, +--. =--.   ,-      What if you are unable to wake
  |\ /|   /\\ `  |   |_./ |   \./               from that dream?
  | V |  /--\    |---| \  |   /\    Paweł Sokołowski  falcon_at_falconet.prv.pl
 _|  _| /    \--_|-  |_ \_| _/  \_  don Falcon of Pruszków     UIN: 27716353