Re: trolle się mnożą (z cyklu rotfl)

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 09:23:46 MET DST

In pl.internet.polip Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> wrote:

> Witam.

<CIACH>

To ja tez mam cos do zacytowania:

1.
Jestem webmasterem stron http://irc.edo.pl oraz http://drugs.rz.pl i pisze
do Pana z zapytaniem czy jest Pan zainteresowany reklamowaniem Waszego
serwera na tych stronach. Co do miejsca i innych spraw zwiazanych z reklama
to juz sie umowimy jesli Pan zglosi swoja ochote na taka promocje.
Jako ze jestem dopiero na I roku na informatyce to bardzo bym prosil wzamian
ze reklame o konto shellowe do nauki i poznawania takie ciekawego systemu
jakim jest Linux. Ja sam niestety nie posiadam stalego dostepu do internetu,
nawet SDI jeszcze nie jest dostepne w miejscowosci w ktorej mieszkam, wiec
stad moja prosba abym mogl poznawac Linuxa w dzialaniu w sieci oraz do
umieszczania nowych stron www.

Prosze nie traktowac tego listu jako spamu poniewaz takowym nie jest, jesto
to moja propozycja kierowana wylacznie do Pana.

Prosze o odpowiedz w tej kwesti.

2.
Witam
Na wstepie postrawiam :)
Pisze z takim pytankiem, czy na serwerze <CENZURA>.com.pl
istnieje mozliwosc zalozenia konta z dostepem do shella.
Wiem ze macie takie konta, bo nie raz na IRC'u widzialem ludzi IRCujacych
z tej domeny.
Z gory chcialbym podkreslic ze konto uzywalbym tylko na jeden proces
Mianowicie screen epic + LiCe, czyli proces IRC'a. Zero botow... nie
bawie sie w to.
Jeden proces chyba Wam servera zbytnio nie obciazy, a ja bylbym bardzo
wdzieczny... :)
Szukam juz dluzszy czas konta shellowego, bo normlanie mam SDI, a
chailbym moc
IRCowac z Linuxowego klienta...
Z gory dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam