Re: trolle się mnożą (z cyklu rotfl)

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 21:13:59 MET DST

Paweł 'Falcon' Sokołowski wrote:

> O, dostałem identyczne - prosto na root@
> Ciekawi mnie tylko, po co konto w przypadku braku dostępu do netu :>

Powiem tak: pewna firma posiada 2 pakiety -shelle do irca, i shelle do
innych ogólnych zastosowań. Z pewnych źródeł wiem, że po odpisaniu, aby
założył sobie na okres próbny ten shell ogólny, on i tak wysłał
formularz o shell do irc. Więc już wiadomo, jak ma się to do "poznawania
systemu, jakim jest Linux" ;)

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *