trolle się mnożą (z cyklu rotfl)

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 00:12:15 MET DST

Witam.

Od 1998 roku współadministruję między innymi serwerem niekomercyjnej
instytucji, udostępniającym konta specyficznej grupie osób, bez shella
(i nikomu innemu). Nie napiszę, co to za serwer, bo w sumie tajemnica
zawodowa ;), a i tak sporo grupowiczów wie. Mniej więcej od wielkanocy
czy I Komunii zaczęły przychodzić ciekawe listy do administratora. Konta
zakłada się poprzez normalne wysłanie danych mailem do admina, bez
żadnych formularzy etc. Ich treść była do tej pory normalna, a to co
działo się potem przeszło wszelkie możliwości mojej percepcji i
wytrzymałości na patologie internetowe (zachowana oryginalna
polszczyzna):

--
Zwracam się z uprzejmą prośbą o udostępnienie mi darmowego konta
shellowego
na waszym serwerze Z góry dziękuję
--
Czesc!!!
Jestem prywatna osoba ktora nie stac na zakup zwyklego shella
platnego wiec prosze admina jezeli znalazlo by sie jakies wolne
miejsce na serverze :-)
Prosze o odpowiedz i pozdrawiam admina:-)))
--
Czy zakladacie konta shellowe ?
--
Dzien dobry ja w sprawie darmowego konta shellowego ktore chcialbym
zalozyc
--
nie pracuje w zadnej organizacji wiec nazwy nie podaje :)
z gory dziekuje i pozdrawiam
--
A darmowe konto obslugoje irc ?
i mozan na tym postawic sesie ircowa jesli tak to
z gory dzienkoje jesli potrzebujecie koniecznie ta ankiete to ja
uzupelnie ale jesli mozna postawic sesie :)
--
Witam
Mam do Was pytanie, czy nie mogl bym dostac konta shell na Waszym
serwerze ? W zamian oferuje drobna rekjlame na (...) stronie ktora ma
4000 odwiedzin dziennie
pozdrawiam
    (nick w stylu blumpenmisio)
rozwazcie to...to jest dobra reklama za tak niewiele...
konta chcialbym uzywac do botow ircowych
--
zce bardzo posl bym cie o konto shell brzlem udzal w zburce na zecz
wielkiejorkiestyswiotecznej pomocy koto szel bardzo mi jest potzrebne
bardzo prosil bym cie o zalozenie
login (...)
haslo dupa.8
prosze o przyslanie otpowiedzi?
--
Czekam z niecierpliwosciol na panski odpis
--
CZEŚĆ!!!!!!!!!
Chciał bym załozyc konto z dostępem do shella.

Bardzo prosil bym o otpowiec co mam uczynic by dostac koto szell?
--
Wszelkie tego typu listy pozostają od pewnego czasu bez odpowiedzi (jest
ich więcej, ostatnio nawet "czy można postawić tylko jednego małego