Re: trolle się mnożą (z cyklu rotfl)

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 11:12:22 MET DST

Krzysztof Oledzki <ole_at_hoth.jmg.com.pl> writes:

> To ja tez mam cos do zacytowania:

A ja przebiję wszystkich:

***

 a wiec przejde do zeczy http://www.komrel.prv.pl to jest strona z
 czatem zrobiona dlawas jak chcecie to wladujcie ja w strone moz4e
 czat pomoze troche klijeta zauwazylem dzis ze chcece mic czata wiedz
 go zrobilem chyba ze chcecie miec komercje to nic juz nie zrobie
 niemam pieniedzy na komercje ale taki zrobielm czat wiedz luczie moga
 czatowac ogladnijcie czat i odpiszcie mi czy moze byc a jak nie
 chcecie bo macie komercje to napiszcie pomoge bede czatowal u was i
 zachecal do przychodzenia na strone www.komrel.net.pl jestem starym
 czatownikiem to znam sie na zeczy wiedz odpiszcie ok i papa
 pozdrawiam genialny trzebinia 2001 godzina 03:07

***

--
Samotnik Michał Jęczalik Sr
fan Gremlinka