Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Michal Margula (alchemyx_at_uznam.net.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 00:15:17 MET DST

[piątek, 06 lipiec 2001], Nina Liedtke napisał(a):

> Ad. 2 - na stronie nie ma sklepu internetowego ani nawet listy i
> cennika tych produktów, sprzedawanych wysyłkowo, trudno więc zarzucić
> firmie MS Ziółka czerpanie jakichś nieuczciwych/nieetycznych korzyści z
> mylących nazw domen. Być może ponoszą nawet straty, odbierając duże
> ilości maili od rozgoryczonych klientów MS Corp., zamiast maili z
> zamówieniami na ziółka.

Napisałem do nich z ciekawości cyz można u nich uzyskać alias pocztowy.
Dostałem odpowiedź twierdzącą wraz z konkretną ofertą cenową. Nadal
uważasz, że " [...] trudno więc zarzucić firmie MS Ziółka czerpanie
jakichś nieuczciwych/nieetycznych korzyści [...] " ?

--
Michal Margula, alchemyx_at_uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Administrator polskiej sekcji Linux Counter